Radostné zprávy

Pozitivní zprávy, které povznesou duši a obohatí váš život!

7 meditačních technik pro zaneprázdněné

Sdílejte naše články a podpořte Radostné zprávy!

Meditace harmonie autor: realworkheard zdroj: Pixabay.comNedaří se vám najít čas na meditaci ve vašem nabitém životě? V chaotickém programu je těžké najít si pravidelnou chvíli na meditaci a naladění na přítomný okamžik. Proto přinášíme 7 následujících technik, které se mohou stát každodenní součástí i těch nejvytížěnějších hledajících.

1. Sprchování

Kdykoliv si dopřáváte koupel či sprchu, je to čas k pročištění vaší energie. Začněte několika hlubokými nádechy a představujte si, jak voda odplouvá stres a negativní energii pryč. Tento postup pomáhá vyrovnat vaše čakry a budete se cítit výborně. Při technice zpomalte svoje dýchání a můžete si užít úžasnou sílu vody. Nezapomeňte vodě poděkovat a poslat jí energii lásky. Voda, která opouští váš domov, tak bude energeticky čistá.

2. Nápoje a čaje

Když pijete bylinkové či přírodní nápoje, na chvíli zpomalte. Věnujte čas vychutnání jemných vůní a chutí vaše nápoje. Zpomalte dech, meditujte a buďte si plně vědomí dané chvíle. Při pití si představujte léčivou sílu, která vstupuje do vašeho těla.

3. Vědomé jezení

Každá chuť, barva či vůně může být velkým dobrodružstvím. Proto při jídle zpomalte a zkuste identifikovat jednotlivé ingredience. Představujte si, jak životní energie s každým soustem vstupuje do vašeho těla a pomáhá vás posílit a uzdravit. Tím budete vyživovat nejenom svoje tělo, ale i svoji mysl a duši.

4. Fronta

Když budete ve frontě, není třeba se rozčilovat. Naopak je totiž fronta skvělou příležitostí pro meditaci. Zpomalte svoji mysl a pozorujte lidi a věci kolem vás. Hledejte jejich krásu a pozorujte svoje pocity. Může pomoci přivřít oči a hluboký nádech. Jděte do svého nitra a soustřeďte se na rytmus vašeho dechu.





5. Chůze

Chůze se může proměnit v podobnou meditaci jako fronta. To může být velice vhodnou možností pro ty, kdo nechtějí stále jen sedět. Když je vaše tělo v pohybu, slaďte rytmus dechu s vaším krokem a vyčistěte svoji mysl. Najděte si chvíli na úsměv a poslání milující energii všem.

6. Cvičení či protahování

Ať už cvičíte jógu, taiji, či se ráno pouze protahujete, je skvělou možností spojit pohyb s meditací v jednom. Proto při pohybu zpomalte svůj dech, zklidněte svoji mysl a staňte se pozorovatelem okolního světa. I když nejste zvyklí cvičit, můžete se protáhnout každé ráno, než se vám uvaří káva, či při dívání na film. Příležitost se najde vždy.

7. Před usnutím
Každou noc předtím, než se rozhodnete usnout, nalezněte si několik minut a prohlubte dech a vyprázdněte svoji mysl. Je vhodná doba k rychlé meditaci o vašem uplynulém dni. Podívejte se na vzorce ve vašim dni a ptejte se, co znamenají a proč se dějí. Takové vnitřní zklidnění je výbornou pomocí k prohloubení vašeho spánku.

 

zdroj

© Radostné zprávy ;-)
Více:
Kuře autor: 25891 zdroj: Pixabay.com
Největší producent vajec v USA přestane utrácet mladé kohouty

Zvířecí aktivisté slaví velký úspěch, který bude počátkem revoluce v drůbežím chovu. Největší americký producent vajíček United Egg Producers, který stojí...

Zavřít